Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Bryndis en Wilg - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Bryndis en Wilg - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland

Door: Bryndis en Wilg

Blijf op de hoogte en volg Bryndis en Wilg

23 November 2009 | Nederland, Arnhem

Beste mensen,

Terug in Nederland, weg uit het zonnige en warme land van ons afstuderen.
In ieder geval moeten we even aan de temperatuur wennen. Het is mooi om tussen de door wind opgeblazen bladeren heen te fietsen terwijl ze om je heen dwarrelen.
In Nederland zitten we voornamelijk achter de computer de komende paar weken. We hebben het erg druk met het uitwerken van het voorstel.

Onze berichtgeving op de site is deze keer summier geweest.
Toch hebben we het naar ons zin gehad en koesteren we alle ervaringen en belevenissen. We hebben veel geleerd. Een kleine vakantie tussendoor zorgde voor wat ontspanning. Met gebroeders (Tom) die op bezoek kwam naar de Bronsberg en de Voltzberg. De Voltzberg was een nieuwe ervaring voor ons en echt een enorme aanrader. Een prachtig stukje tropisch paradijs in het Suriname natuurreservaat.
Terug en nu al missen we van die typisch Surinaamse dingen. Voornamelijk missen we de zon, het licht, de blaadjes en bloemen aan de bomen, onze huisgekko’s en boomkikker, de kolibrie die elke morgen langs kwam etc.

We hopen dat alles goed met jullie gaat. We komen graag weer is langs.

Groetjes B&W

PS: Bryndis is haar mobiele telefoon met haar telefoonnummers kwijt. (stuur even een berichtje met je nummer naar haar e-mail adres. Als je gebeld wilt worden natuurlijk)

• 23 November 2009 - 16:27

Bas De Mede Student:

Ha!

Wat een verassing! Mijn eigen schuld: ik had jullie aankomst datum niet echt in me opgenomen. Willen jullie afstudeer-leed delen? Ik heb genoeg! Verder alles wel ok. mobiel: 06-44907198.
    Doeg!

• 23 November 2009 - 17:33

Yvonne Hillinga:

Dag lieve Bryndis (en Wilg natuurlijk, maar jou ken ik nog niet zo goed),
    Wat fijn dat jullie weer terug in het land zijn. Heb regelmatig aan jullie en jullie avonturen gedacht. Weet niet of je nu mijn telefoonnummer hebt van mijn nieuwe huis, dus bij deze: 1065-326162 of anders m'n mobiele nummer 0653213892.
    Liefs, dikke pletknuffels en zoenen, Yvonne

• 24 November 2009 - 17:48

Djuna:

Heeeeeey Bryn en Wilg,

Super dat jullie weer in ons koude kikkerlandje zijn. Heb regelmatig jullie site bezocht om een stukje te 'proeven' van jullie verblijf in Suriname.
    Ik heb een nieuw nummer, en zou graag die van jou, Bryndis, ook willen.
    Anyway: hier komt het mijne: 06-26218041 en 0164-785049.

Veel liefs en knuffels,
    Djuna

P.S. In Yvonne's thuisnummer staat een fout. Het moet zijn: 0165-326162!

• 25 November 2009 - 13:55

Carly:

Fijn dat jullie weer goed thuis aangekomen zijn! Ik krijg helemaal zin in de Nederlandse herfst als ik jullie verslag lees.